marți, 20 ianuarie 2009

inca

(cenzurat)

sunt gata sa accept
intelepciune din batrani
ca de exemplu
noaptea e un sfetnic bun
doar ca pentru a adormi
a trebuit sa imi gasesc
linistea cumva

asa ca am mancat
o ciocolata intreaga si
m-am agatat
de putinul frumos
de care mai sunt
in stare si am zis
ca iren nu merita
asemenea vorbe urate
si plictisitoare.am adormit
sperand ca voi fi de acum
in stare sa-i scriu numai
povesti

zorile mi-au aratat un
tablou mai complet.nu e
nimic special in iubirea mea
pentru iren.nimic ce nu ar putea
gasi in alta parte.e un gand
cutremurator.asa ca am sa incerc
sa nu ii mai vorbesc precum
unui prieten intim.in schimb o sa
imbrac ganduri ireale in haine
colorate si o sa i le ofer
in povesti cu funda.si poate,
citind in fiecare seara o poveste
de-a ei, si cateodata cand ma simt
prea neajutorat - doua,poate ca
am sa reusesc sa invat ce ii place

sa uit de griji si
sa rad de toate si
sa ma invart suficient
de repede pentru ca
amestecul meu de culori
sa para vesel lui iren

si totusi, ce sunt
toate acestea fara
o mare iubire

ps. am vrut sa-ti spun
ieri ca am salutat un
porumbel salbatic si
mi-a raspuns. stiu ca
mi-a raspuns de pe
creanga lui inalta pentru
ca tacea inainte si a tacut
apoi si a spus o singura
data"gugustiuc". si caini
care ma priveau cu ochi
ingusti au venit alergand
la mine dand din coada
si aveau expresia aceea de
caine (evident) care se joaca.
numai motanii s-au rezumat
la privirea circumspecta.
si am mai vrut sa-ti spun
si alte lucruri numai ca
tocmai mi-am adus aminte
ca ieri am facut greseala
sa citesc intai ce ai
scris tu nou, asa ca nici acum
nu mai pot sa-ti zic nimic. da,
mai bine ca ma opresc
pentru ca iar se ascunde
soarele in nori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu