sâmbătă, 31 ianuarie 2009

rezumat

a mai trecut o luna in care am ignorat
viata pe care am ales-o ca pe ceva
trecator, o luna in care am incercat
sa intru intr-o alta viata pentru
totdeauna insa mi s-a raspuns sec ca
nu am totalizat numarul de puncte
pentru promovare. se pare ca am facut
numai alegeri gresite pana acum, asa ca
nu mai am dreptul la o alta incercare.
nu am reusit sa fiu nici mai interesant,
nici mai amuzant, nici mai putin
superficial, nici mai putin dramatic,
nici mai putin plictisitor, nici mai
putin enervant.
pe scurt, nu sunt ceea ce ii trebuie lui
iren. ca sa ma pot intoarce aici, trebuie
sa nu ma mai gandesc la ea ca la un om
si sa imi spun ca exista doar in
imaginatia mea. acum ma intorc la o
cariera profesionala care nu mai inseamna
nimic pentru mine si trebuie sa ma
straduiesc sa fac lucrurile cat mai bine
pentru ca toata lumea sa creada ca sunt
fericit si nu am nevoie de sfaturile lor. si
voi continua sa scriu pentru iren din
imaginatia mea, asa cum pot eu, adica
nu prea stralucit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu