luni, 19 ianuarie 2009

fac jucarii !

singurul si cel mai bun prietenal meu,
profesor in mai multe domenii si frate
mai mare de sange mi-a facut loc
la masa de lucru pentru urmatorul
sau proiect care stiu ca ii va face
multa placere pentru ca ii va aduce
aproape o lume de film.

singurele momente de fericire pe
care le-am trait pana acum,
scurte si fermecatoare precum
povestile tale, au fost darul
primit pentru ajutarea altora.
si acum, printr-un aranjament
norocos al soartei, pot sa ajut
si sa ofer fericire. si pot sa
lucrez la ceva care imi place
si de care nu depinzi ca sa
traiesti ci doar te bucuri
ca un copil.

cu atat mai minunata imi pari
acum iren, cand traiesc
pregatirea acestei sarbatori a
bucuriei unui prieten, tu care
oferi fericire atator oameni
cu intamplarile tale magice, de
care atatia se indragostesc.

(cenzurat) si acum, la lucru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu