joi, 15 ianuarie 2009

intalnire pe alei

astazi lucrez acasa. adica asa ar trebui.
am gasit scris ca am energie pentru arta azi.
sa-i explice cineva si temei mele stiintifice.
si am intrusi in casa.

aseaza-te langa mine pe banca si spune-mi
din coltul tau daca sti, daca ai auzit,daca
iti aduci aminte sa fi vazut un film despre
un baiat cu chipul diform care
se imprieteneste cu o fata oarba.
si ea ii atinge chipul si nu isi da seama ca
e urat si il prezinta parintilor ei si ei
incremenesc si se intuneca si mai
imi amintesc scena cand el o invata culorile
cu bulgari calzi si reci, imi place atat de mult
scena aceea, si mai imi aduc aminte doua scene
care nu sunt asa importante. oare sti
despre film ?
am o mare dorinta de a-l revedea si
i-am uitat titlul.

"lucrurile importante trebuie sa fie tratate
cu usurinta", asa ca indraznesc sa iti cer o
favoare

2 comentarii:

  1. am gasit Last time i saw Paris pe al tau intai tinut la distanta Retrovision.tv. am asa un
    sentiment ca scena de film la tv din Ratatouille este din filmul acesta. se sting luminile

    RăspundețiȘtergere
  2. unde au pierdut fericirea ? de acum nu voi mai putea sa ma plimb prin ploaie fara sa-mi amintesc. viata pare sa fi trecut in film atat de repede. privind mai intai te bucuri de bucuria lor, apoi te impaci cu gandul ca nu intelegi lumea prea complicata, apoi nu poti interveni pentru a le pastra frumusetea, apoi ramai prabusit in fata unui deznodamant departe de aroma promisiunilor din deschidere. e primul film in care eroul moare frumos, iar eu sunt suparat

    RăspundețiȘtergere