luni, 2 februarie 2009

scurta pauza

tocmai mi-am dat seama ca ti-am spus in
atatea feluri ca te iubesc si, probabil, ca
am dat prea multa importanta iubirii mele
pentru ca m-am asteptat sa te vezi
oglindita in ea, ca un lucru de la sine inteles,
ceea ce e putin ironic deoarece tot blog-ul
asta este despre cum eu nu reusesc sa
ajung la tine. cateodata nu vad lucrurile cele
mai evidente.

asa ca fac o scurta pauza pentru a-ti spune
ca te admir pentru ca esti spontana, pentru ca
esti sincera, pentru ca ai o vedere nemarginita
asupra lumii, pentru ca esti neobisnuit de
sclipitoare in ganduri, pentru ca frumusetea ta
vine dintr-o alta lume mai plina de imaginatie
si pentru ca esti putin magica pentru mine
si te rog sa ma ierti ca deocamdata mi-e teama
sa-ti spun mai multe despre tine, pentru ca mi-e
teama sa nu alunec in banalitate.

ah, si inca ceva evident. stii, asfi preferat o
corespondenta personala intre noi,dar nu ar
fi fost prea mult fata de un strain ca mine ?
si in plus, nu ai spus sa ti se scrie la o anumita
adresa numai daca e neaparata nevoie ?
atat am reusit sa inteleg si uite ce a iesit...
si cred ca exprimarea publica a sentimentelor mele
te-a speriat, dar ce alta cale imi ramane sa sper
ca ma vei auzi, candva ? sa zicem ca as fi facut tot
posibilul, inclusiv ceva ilegal, ca sa te gasesc in
realitate si sa-ti vorbesc de la o distanta mai mica.
oare de cate ori mai mult te-ai fi speriat intr-o
asemenea situatie ? lasand la o parte ca te-as fi putut
pierde definitiv. si ca, probabil, n-as fi scapat fara
cicatrici.

va mai dura probabil mult pana cand
voi invata sa te iubesc asa cum meriti,
asa cum stiu ca ar trebui sa fie iubirea
dar inca nu am vazut. dar stiu sigur ca se
poate. nu vreau sa ma prefac pentru a ajunge
la tine, vreau sa ma transform. si asta dureaza
fie ca e vorba de un fluture sau de o planeta, dar
sper sa nu dureze atat de mult ca in cazul unei
planete.

voi fi oare mereu de cealalta parte a ta,
fata de stelele care te incalzesc ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu