luni, 2 februarie 2009

pe langa drum

ma gandesc sa incerc o noua abordare a iubirii. va fi dificil, dar cred ca este mai potrivita pentru mine care nu am prea multe de oferit. ma gandesc, insa cuvintele nu au nici o valoare pana nu voi reusi si pana nu ma voi impaca cu acest nou mod de a iubi. ma gandesc ca ceea ce produce cea mai mare suferinta si cauza tuturor neintelegerilor este ego-ul care spune "vreau asta". ma gandesc sa ignor ego-ul insa va fi probabil cea mai grea lupta pe care am dat-o pana acum. ma gandesc sa ii accept pe ceilalti asa cum sunt fara sa ii judec, adica sa ii asez in categorii pentru ca ma tem de ei si fara sa le impun felul meu de a vedea lucrurile, care este de cele mai multe ori,rezultatul unei reactii spontane si nu al bunului simt. ma gandesc sa incerc sa le ofer celorlalti ceea ce le trebuie ca sa fie fericiti si sa ma dau la o parte atunci cand nu sunt in stare. ma gandesc ca poate, unii oameni vor dori sa imi ofere unele lucruri, nu la schimb, ci asa cum le ofer si eu lor, si atunci va trebuisa fiu pregatit sa vad frumusetea din expresia lor si sa ma bucur de ea si, pana la urma,voi fi obtinut ceea ce mi-am dorit de la bun inceput numai in alta forma decat am asteptat. ma gandesc sa fiu un om mai bun si stiu ca imi va fi extrem de greu dar imi este mai teama sa raman asa cum sunt acum, teama ca nu m-as putea schimba in bine. ma gandesc ca viata e nesfarsita si nu trebuie inteleasa ci experimentata, traita astfel ca, din ce in ce, sa reusesc sa fiu mai aproape de oameni si intr-o zi cu soaresa ma indragostesc din nou de iren si ei sa nu ii mai fie teama de mine si sa visam impreuna din cand in cand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu