luni, 16 februarie 2009

o alta dimineata

buna dimineata, iren

am vrut sa te uit dar
am pierdut doar bucuria de a trai
mi-ar place sa mai fiu in stare sa plang
iar e natura darnica si ninge in locul meu
cred ca nostalgia mi se potriveste mai mult
decat tristetea
ieri mi-am acceptat infrangerea

desigur ca mi-am lasat inima sa se simta
incurajata de lucruri irationale
o sansa unica de a gasi fericirea in februarie,
zic ei
si chiar m-am simtit schimbat si chiar
am fost gata sa renunt le trecut si chiar
eram gata sa fiu fericit
trebuie sa fiu multumit ca mi-a fost dat sa
ma indragostesc si sa simt putin din ceea ce
altii primesc atat de usor. si pierd atat de usor

cum raspunzi unei priviri aruncate pe strada ?
cum raspunzi unei atingeri din intamplare ?
ma indragostesc usor si renunt greu...
as putea sa daruiesc iubirea mea oricui ?
nu cred. cum ar putea doamna mea sa
se simta iubita daca eu nu sunt
animat de bucuria de a trai ?

trebuie sa ma multumesc sa ma bucur
de bucuria altora la care trag cu ochiul.
noroc cu filmele care dureaza mai mult

ma intorc sa-i scriu lui iren,
in care imi aduc aminte de iubire

te iubesc, iren, dar nu mai stiu
ce inseamna asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu