vineri, 20 februarie 2009

imi fac curaj

azi nu mai ies sa ma plimb prin viscol
desi mi-ar place mult.
intr-un parc pustiu poti sa canti si
sa dansezi si sa iti spui intai ca viata
e dificila cu capul coborat si, apoi, din
ce in ce mai mult sa te bucuri si de vantul
rece si de picaturile de gheata si sa le primesti
cu bratele deschise pentru ca si ele sunt vii ca tine
si e mai usor cand nu esti singur cu doua-trei rate
pe lac si pitigoi prea mici pentru lumea noastra friguroasa.

tristetea vine din egoism. eu - trist pentru ca nu esti langa mine
este pur egoism. nu vroiam sa-ti scriu din nou lucrurile astea
dar simteam nevoia unui sprijin pentru ca nu am fost pregatit
pentru melodia asta "De ce nu vii ?". scriu si pentru ca
trebuie sa ma intorc la munca mea la care ma pricep
cat de cat, insa unde nu e inima mea si pentru
ca asta e tot o dovada de egoism
si pentru ca nu poate fi
egoism langa iubire.
Curaj !

2 comentarii:

  1. nu uita ca nu esti perfect. e greu sa ignori ego-ul, mai ales daca ai uitat sa pui iubire in inima cand ti-ai inceput ziua. nu trebuie sa-ti urasti ego-ul. va fi cu tine toata viata. invata sa-l accepti, sa-l ierti. fii trist si plangi daca poti, dar nu prea mult. nu trebuie sa-ti fie teama. esti doar un om. uite, ninge afara si pescarusii sunt pe cer

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut ce-am facut si am iesit in ninsoare

    RăspundețiȘtergere