sâmbătă, 14 februarie 2009

Fericirea este cand iubirea se da in spectacol

Astazi am descoperit alte fete ale
iubirii de oameni, printre care:
blandetea, compasiunea si umilinta.

Astazi a fost o zi dificila pentru
iubitul oamenilor. Ca orice incercare
dificila, mi-a oferit posibilitatea sa
evoluez, cu conditia sa inteleg clar ce
mi se intampla. Am aflat ca in spatele
fericirii si bucuriei de viata se
ascundea ego-ul si azi l-am invins eu
pe el.

Astazi mi s-a confirmat reputatia pe
care am banuit-o parcului Tineretului.
Parcul Tineretului este parcul unde
esti intrebat "pe mine ma cauti ? hei
!" si nu intorci capul pentru ca, in
primul rand esti intr-o misiune si, in
al doilea rand, astepti mai multa
eleganta de la o doamna si mai mult
romantism de la o intalnire. Ultima
oara cand am fost aici si mai era lume
imi amintesc ca am auzit un baiat
spunandu-i unei fete care trecea "acum
daca tot ai intors capul (baiatul
fluierase) nu vi sa stai cu noi (erau
mai multi baieti) ?". Eu nu prea pot sa
accept asa ceva... Adica accept ca
exista, nu stiu de ce, insa nu imi
place... Astazi m-a dezamagit dialogul
dintre baietii si fetele, barbatii si
femeile care treceau de mana pe langa
mine. Atatia oameni care nu stiu sa
iubeasca.

Astazi o garoafa roz a fost
protagonista unei scene dramatice in
care am aruncat, la propriu, visele
mele de fericire. E folositor in
asemenea situatii sa ai alaturi niste
prieteni buni. Pe mine m-au ajutat
pescarusii care zboara mereu la fel de
sincer. Mi-au tremurat genunchii si
m-am fortat sa par calm pana am
renuntat la ea.

Astazi mi s-a stricat cutia muzicala
si, poate de aceea, mi-a fost mai greu
sa zambesc fara griji si sa dansez in
ploaie. Am cautat ritmul lucrurilor si
am facut greseli. Am avut nevoie de mai
mult timp pentru a-mi goli mintea. De
fapt, am descoperit ca nu poti sa
opresti mintea si e recomandabil sa o
convingi in loc sa o ignori. Pentru ca
mintea se intoarce pe unde nu te
astepti si atunci doar crezi ca nu te
mai afecteaza.

Astazi am gasit cateva metode noi de
aplicare a principiului iubirii inainte
de orice. Asculta-ti inima, de fiecare
data cand te doare inseamna ca ego-ul
se joaca cu mintea ta. Ego-ul, sau
esenta egoismului, este partea din
minte care spune 'vreau' si 'nu vreau',
'imi place' si 'nu imi place', 'pot' si
'nu pot'. Da ? Atunci spune-i "nu-mi
pasa". "Nu-mi pasa daca ce imi arati tu
este bun sau rau, frumos sau urat,
corect sau incorect, eu iubesc toate
lucrurile la fel si poti sa te agiti
cat vrei ca nu o sa-mi oferi niciodata
ceva mai bun decat iubirea."

Astazi am aflat ca tot ce trebuie sa
faci pentru a invinge ratiunea este
ceva irational. Deschide-ti inima.
Inspira adanc si imagineaza-ti cum
toate lucrurile pe care le vezi intra
in inima ta unde le iubesti. Nu exista
limita pentru cat poti sa iubesti.
Iubirea este esenta vietii. E peste
tot. Deschide ochii. Azi n-am mai
reusit sa vad tabloul complet al
lucrurilor insa am obtinut o calitate
superioara a iubirii.

Astazi am invatat sa merg mai bine.
Cred ca stiam despre asta de la
budisti. Ei zic sa ramai in spatiul
dintre doua respiratii. Eu am cautat
momentul dintre pasi. Am fost acolo
unde un picior era pe pietris, in
trecut, si un picior era in aer, gata
sa treaca in viitor. Si nu m-am mai
grabit. Eram doar in prezent, in
mijlocul fiecarui pas, sau intre ei, si
nu era nimic pentru mine inainte sau
dupa, decat alti pasi, cu nimic
diferiti de pasul prezent. Apoi am
auzit lucruri care m-au deranjat si
mi-am zis ca momentul urmator vor fi
deja in trecut. Si asa a fost.

Astazi am ajutat oameni ca pe ceva
natural. Si nu doar i-am ajutat, le-am
zambit, i-am atins cu caldura si le-am
spus vorbe incurajatoare. Si nu mi s-a
mai potrivit sa zambesc cu gura pana la
urechi ci sa privesc in pamant si sa ma
dau la o parte din calea oamenilor. Mi
s-a lasat doar un zambet sters al celui
care este egal cu toate lucrurile si
toti oamenii pe care nu ii mai judeca
ci ii priveste din inima. Si doamne
frumoase s-au uitat la mine pentru
lucruri mai de valoare.

Astazi n-am mai stiut cum sa ma mai
gandesc la iren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu