luni, 16 februarie 2009

despre destin

cine mi-a hotarat destinul putea sa ma
intrebe si pe mine. mi se ofera mereu
tot felul de lucruri marunte si
dragute. iubire nu

astazi nu am putut rezista sa simt
atingerea ninsorii asa ca mi-am facut
drum la cumparaturi, departe

daca nu ar fi fost ninsoarea... n-am
vazut deloc iubire in oameni azi, nici
in cei care se tineau de mana.
am intrebat in gand de ce nu ma tine
iren de mana si plici ! un fulg pe
buze. bineinteles ca nu inseamna nimic
mai mult decat un fulg, adica un lucru
marunt si dragut. dupa 27 de ani incepe
sa semene a destin

astazi mi-am facut curaj pentru prima
oara si am intrebat o doamna daca s-a
uitat la mine din intamplare. eram gata
sa ma rup complet de trecut si sa ii
fac o declaratie dupa toate regulile
artei insa decorul nu m-a ajutat, nici
tacerea raspuns, nici zambetul mirat si
usor dispretuitor. in sfarsit am
inteles cat valoreaza privirile si
gesturile femeilor, cu pretul
increderii in capacitatea oamenilor de
a fi frumosi. astazi mi-am facut curaj
pentru ultima oara

in lumea asta nu e loc pentru iubirea
mea. o sa-mi creez o lume imaginara in
care sa fiu fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu